środa, 25 lutego 2015

Recenzja blendera ręcznego Philips HR 1646

Uwielbiam wszelkie sprzęty kuchenne - to moja słabość :) mam już m.in. automat do waty cukrowej, wafelnicę, gofrownicę, toster, urządzenie do popcornu i... mogłabym długo wymieniać. Kiedy dostałam możliwość przetestowania blendera ręcznego Philips HR 1646 bardzo się ucieszyłam a kiedy zobaczyłam dołączone do niego akcesoria byłam w kuchennym niebie :)



Wraz z blenderem otrzymujemy bowiem:
-  rozdrabniacz o pojemności 0,3 l, który świetnie sprawdza się przy rozdrabnianiu orzechów, migdałów, siemienia lnianego, ziaren, serów, warzyw, ziół a także miękkich owoców
- dwie ubijaczki - z ich pomocą ubicie piany z białek, śmietany, a także ciast o lekkiej konsystencji nie jest żadnym problemem. Możecie z ich pomocą wykonać m.in. naleśniki, placki, omlety,  lekkie ciasta jak biszkopt, babeczki
- dzbanek o pojemności 1,2 l z podziałką, z tzw. dzióbkiem oraz uchwytem - niezwykle praktyczny
- końcówkę do blendowania z nożem wykonanym z utwardzanej stali szlachetnej, z technologią ProMix, która zapewnia optymalną wydajność miksowania i optymalny przepływ (dzięki trójkątnemu kształtowi końcówki), pofalowany dolny brzeg zapobiega rozpryskiwaniu w czasie blendowania... z końcówką tą szybko zrobimy koktajl, pastę do chleba, musy, sorbety, drinki, zupy krem czy papkę dla niemowlaka :)

Blender Philips HR 1646 wyposażony jest w niezwykle ergonomiczny uchwyt oraz przycisk SpeedTouch, czyli prędkość z jaką pracuje blender regulujemy siłą wciśnięcia przycisku. Wymiana końcówek jest banalna - wciskamy przycisk i końcówka praktycznie sama nam wyskakuje :) Moc blendera to 700W - powiem jedno - TO SIĘ CZUJE :)

Blender Philips HR 1646 zaskoczył mnie szybkością z jaką pracuje i jakością stworzonych potraw (tak gładkich i aksamitnych koktajli jeszcze nie piłam). Przycisk SpeedTouch - intuicyjna regulacja szybkości działania bez pokręteł i zbędnych gadżetów. Dołączony dzbanek jest rewelacyjny-pojemny, z praktycznym uchwytem i dzióbkiem, dzięki któremu przygotowane ciasto na naleśniki, placki bez problemu mogę wylewać na patelnię nie brudząc dodatkowych naczyń, rozdrabniacz, końcówki do ubijania - toż to istny kombajn :) Nie bez znaczenia jest też fakt, że blender i akcesoria nie zajmują dużo miejsca (co jest dla mnie dość istotne :) )

Z blenderem Philips HR 1646 przygotowałam m.in. przekąskę na karnawał - mini sucharki z pastą jajeczną i pastą z makreli...


Pasta jajeczna:
4 ugotowane na twardo i obrane jajka
pęczek koperku
1/2-1/4 cebuli
1 duża łyżka majonezu
sól, pieprz

Wszystkie składniki wkładamy do naczynia, blendujemy do uzyskania gładkiej konsystencji i przekładamy do rękawa/szprycki. Wykładamy na sucharki. Ozdabiamy koperkiem lub szczypiorkiem

Pasta z makreli:
200 g wędzonej, obranej z ości makreli
200 g białego sera (lub tofu)
1 łyżka koncentratu pomidorowego
sól. pieprz

Składniki umieszczamy w naczyniu, blendujemy na gładką pastę, przekładamy do rękawa/szprycki i wyciskamy na sucharki. Ozdabiamy natką pietruszki.

Jedyne co być może (chociaż nie na pewno ;) ) dodałabym do blendera Philips HR 1646 to jakaś możliwość zablokowania przycisku w trakcie pracy, ponieważ przy dłuższym ubijaniu ręka ciut się męczy... ale to tak tylko jeśli miałabym coś w nim zmienić :)

Podsumowując testowanie blendera Philips HR 1646 - polecam. Jest to urządzenie o wysokiej jakości w stosunku do ceny, o bogatym wyposażeniu, wielu możliwościach, dużej mocy, cichej pracy (podczas pracy nie obudził mojej śpiącej Księżniczki) no i co tu dużo mówić - jest piękny :)

32 komentarze:

  1. Świetna recenzja i super przepis :) muszę wypróbowac :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sprzęt,,a co za tym idzie przepyszne jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie byłoby go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sprzet, przydatny w każdym domu do tworzenia własnie takich oto cudów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, niezbędny w kuchni sprzęt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bogate wyposażenie. Ja też uwielbiam w kuchni wszelkich "pomocników" .

    OdpowiedzUsuń
  8. sprzęt ktory powinien być w każdej kuchni, super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że nie jedna osoba się skusi na zakup tego sprzętu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. recenzja przejrzysta i ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny blender, właśnie chce zakupić i ta recenzja na pewno mi sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten blender :) ja mam taki zwykły tylko ale moze i z nim uda mi się coś podobnego wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda na porządny sprzęt, marka mówi sama za siebie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasty pycha i obłednie wygladaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo smakowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna recenzja i apetyczne kanapeczki. Dla mnie blender to już niezbędny pomocnik w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super przedmiot kuchenny :) Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Extra ten blender ;) I jakie rzeczy można dzięki niemu wyczarować.... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam podobny ,bardzo usprawnia pracę w kuchni i ma wiele zastosowań co ważne

    OdpowiedzUsuń
  21. Super recenzja i ciekawe przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sprzęcik super,... i trafił we właściwe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie wiem kiedy, ale kiedyś blendery nie były takie popularne jak teraz. Ja na co dzień używam blendera https://duka.com/pl/agd/blendery i jestem z niego bardzo zadowolona. Moim zdaniem taki blender bardzo dobrze spełnia swoją funkcję i w sumie wykorzystuję go do wielu dań.

    OdpowiedzUsuń
  25. 53 year old VP Accounting Griff Aldred, hailing from Arborg enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Crocheting. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a Ferrari 512S. isc

    OdpowiedzUsuń