środa, 13 maja 2015

Wielkie testowanie sosów egzotycznych ŁOWICZ

Właśnie otrzymałam paczkę ambasadorki z platformy Streetcom. Kampania dotyczy sosów do dań Łowicz a konkretnie 3 nowych smaków - arabskiego, seczuańskiego i karaibskiego. Pierwsze wrażenia po otrzymaniu paczki mega pozytywne - 12 pełnowartościowych produktów, ulotki wydrukowane na pięknym, trwałym papierze - aż chce się testować i dzielić :)
  



Sosy w słoikach to jedne z niewielu "gotowców" jakich czasami używam jednak wpływ na to, który sos zakupię ma przede wszystkim skład i oczywiście brak konserwantów i sztucznych dodatków.  Pierwsze więc co zrobiłam po otrzymaniu paczki to było dokładne zapoznanie się ze składem i z tego miejsca zaręczam Wam, że nie dostrzegłam tam żadnych konserwantów ani podejrzanie brzmiących "E".  Jedynie sos karaibski ku mojemu rozczarowaniu zawiera wzmacniacz smaku - glutaminian monosodowy.

Sosy Łowicz mają w wieczku dołączoną do każdego sosu kompozycję ziół do mięs - innowacyjny pomysł na rynku (bynajmniej ja nigdy jeszcze nie spotkałam takiego rozwiązania na półce sklepowej).


W najbliższych planach obiadowych uwzględnione jest oczywiście wykorzystanie testowanych sosów a tymczasem przedstawię co deklaruje producent :)

Sos seczuański (kuchnia seczuańska jest jedną z odnóg kuchni chińskiej) ma aż 4 papryczki w skali pikantności (mąż uwielbia, ja i dzieci trochę mniej więc ciekawa jestem bardzo jak pikantny okaże się w praktyce), jest to sos kwaśno-pikantny z nutką imbiru. INFORMACJA DLA ALERGIKÓW: zawiera serwatkę, soję, gorczycę i pszenicę.

Sos arabski - 3 papryczki na skali pikantności, jest to sos o smaku korzennym z nutką mięty. INFORMACJA DLA ALERGIKÓW: nie znalazłam w składzie żadnego z "typowych" alergenów.

Sos karaibski - 2 papryczki na skali pikantności (uffff ;) ), lekko pikantny z nutą cytrusową. INFORMACJA DLA ALERGIKÓW: zawiera seler i (niestety, co trochę go w moich oczach dyskwalifikuje) wzmacniacz smaku-glutaminian monosodowy.

Wraz z paczką ambasadorki otrzymałam książeczkę zawierającą kilka przepisów i bardzo zaciekawił mnie przepis na ciecierzycę z sosem arabskim - koniecznie muszę wypróbować bo nie znalazłam do tej pory "mojego" sposobu  na ciecierzycę, która przez wielu jest chwalona za smak i wartości :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz