wtorek, 3 lutego 2015

L`OREAL SkinPerfection

Niedawno miałam przyjemność testowania kremu i serum L`Oreal Paris SkinPerfection. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii zapraszam do lektury :)




Seria polecana jest dla kobiet w wieku od 30 lat. Serum o pojemności 30 ml posiada praktyczną "pompkę". Krem ma pojemność 50 ml. Sugerowana cena każdego to ok 30 zł. Opakowania utrzymane są w przyjemnej biało-różowej, bardzo kobiecej tonacji. Zalecane jest nałożenie serum a po jego wchłonięciu nałożenie kremu na twarz, szyję i dekolt.

Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne-zarówno ze względu na piękne opakowania jak i delikatny, bardzo przyjemny zapach. Konsystencja jest lekka, łatwo się rozprowadza, szybko wchłania. Już po pierwszym zastosowaniu odczułam nawilżenie skóry, skóra była gładka, jędrna i jakby delikatniejsza w dotyku. Zarówno serum jak i krem stosowałam 2 razy dziennie - rano i wieczorem. Po tygodniu stosowania stan skóry widocznie się poprawił, zniknął problem łuszczącej się skóry w okolicy nosa. Skóra była jakby bardziej promienna. Po 2 tygodniach zdecydowanie zmniejszyła się widoczność porów, wyrównał się koloryt skóry.

Seria ta polecana jest do wszystkich rodzajów skóry-ja zdecydowanie polecam wypróbować zarówno serum jak i krem bo razem stanowią zgrany duet w walce o perfekcyjną skórę :)

11 komentarzy:

  1. chętnie bym spróbowała,.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała wypróbować tę serie kosmetyków, recenzja brzmi zachęcająco i mam nadzieję, że właśnie w tych kosmetykach znajdę alternatywną pomoc dla swojej skóry na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy faceci też mogą używać ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna recenzja,przekonała mnie do zakupu

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń