wtorek, 24 lutego 2015

Mus karobowy z awokado

Lubicie awokado? Jak wieść niesie tłuszcze awokado są zdrowe dla serca, gdyż są to tłuszcze jednonienasycone oraz omega-3. Ponadto awokado ma 35% więcej potasu niż banany, jest bogate w witaminy B, E i K. Awokado posiada szerokie właściwości przeciwzapalne, ma wysoką zawartość kwasu oleinowego - pomaga on m.in. obniżyć poziom cholesterolu oraz dostarcza kwas foliowy. Jak widzicie warto jeść ten niepozornie wyglądający owoc a ja mam dla Was propozycję przygotowania musu karobowego - kolejny rezultat mojej współpracy z blenderem Philips HR 1646 :)



1 dojrzałe awokado
1 łyżka karobu
1 łyżka ksylitolu lub innego słodzidła (miodu, syropu z agawy, ostatecznie cukru)
1 łyżeczka cynamonu

Składniki umieszczamy w naczyniu i blendujemy i.... to już wszystko :) można zajadać.

16 komentarzy:

  1. Wiem ,że awokado to jeden z najzdrowszych owoców. Cały czas szukam takich przepisów, w których mogłabym przemycić ten owoc do naszego jadłospisu. Na pewno skorzystam z Twojego przepisu. Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mojej mamy, ona lubi takie urozmaicenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój mus wygląda bardzo smakowicie. Powiem szczerze, że awokado nie należy do moich ulubionych owoców ale w postaci takiego musu pewnie mógłbym go ze smakiem zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie potrafię wyobrazić sobie nawet jego smaku :) Zaciekawiłaś mnie i chyba muszę wypróbować przepis!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny przepis, koniecznie muszę go wypróbować, chociażby dlatego że uwielbiam musy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi frapująco i wygląda również.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co wejdę na tego bloga jestem coraz to bardziej pozytywnie zaskoczona :) WOW to musi byc smaczne :)

    OdpowiedzUsuń