środa, 18 lutego 2015

Bananowo-owsiana bomba

Kolejna propozycja przygotowana z użyciem blendera Philips HR 1646 - pyszna bomba energetyczna, dobra na każdą porę dnia - u mnie śniadaniowo :)




1/2 szkl płatków owsianych
1 szkl gorącej wody
1 dojrzały banan
1/4 szkl mleka w proszku np. owsianego
zimna woda-wg uznania (od 1/2 l wzwyż)

Płatki wsypujemy do dzbanka, zalewamy gorącą wodą i przykrywamy np. talerzykiem. Zostawiamy na minimum 15 minut. Następnie dodajemy mleko w proszku i obranego banana - im bardziej dojrzały tym słodszy koktajl otrzymamy. Blendujemy na najwyższych obrotach na gładko - mnie z blenderem Philips zajęło to dosłownie minutkę. Wciąż blendując dolewamy zimnej wody do uzyskania pożądanej konsystencji (ja ostatecznie otrzymałam 600 ml koktajlu).

Polecam - koktajl jest pyszny, zdrowy i sycący.

16 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł na śniadanko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis i jaki zdrowy :). Muszę zakupić tylko blender i będziemy pić witaminowe bomby :) Dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Philips HR 1446 blender, mikser i siekacz w jednym urządzeniu :)

      Usuń
  3. Poproszę o szklaneczkę tego pysznego napoju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam banany a ten przepis zachęca do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem smaku, bo brzmi interesująco :) Muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada, smak jakiś nowy - dotąd mi nieznany :D

    P.S Fajna ta żólta Pani :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koktajle na bazie banana bo to mój ulubiony owoc. Są pyszne i gęste. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy przepis, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam uwielbiam banany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem do czego wykorzystam mój blender :) Pyszności

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrowe i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń